Hemma igen!

      2011-08-21 / 22:35:58 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Jodå.. då var man hemma igen. En härlig helg har vi haft i stockholm, regning men härlig : )
Ska berätta mer om det imorgon då jag även tänkte försöka visa lite bilder, om det nu blev några. Jag var ju så duktig att jag la batterier till kameran på laddning innan vi åkte, men sen tog jag bara med mig kameran och batteriet låg kvar på laddning hemma. Så kan det gå. Så det är kameran i mobilen jag försökt att använda denna helg.

Meeeen... jag lovade ju att berätta för er vad det var för handledarträff jag var på idag.

Jag ska alltså vara handledare för en grupp i smyckesdesign på KomTek och för er som inte vet vad KomTek är så är det en kommunal entreprenörs- och teknikskola för barn från 7 år och uppåt.

Den kommunala entreprenörs- och teknikskolan har bl.a till uppgift att inspirera och utveckla de entreprenöriella egenskaperna hos barn och ungdomar.

Kanon kul tror jag att det kommer att bli och jag tror att även jag och barnen kommer att lära oss mycket.




Postat av: Anonym

Det kommer att bli skitbra både för KomTek och dig med ett samarbete, lycka till.



: ))

2011-08-21 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0