Gör en personlig lampa!

      2011-08-07 / 08:49:49 Publicerat i kategorin Pyssel  
Jag tycker det är så svårt att hitta snygga lampor som passar i en hall som vägglampa
eller som en taklampa. Hittar man någon motförmodan som som man tycker är snygg så rånar den oftast
ens plånbok och blir då inte heller något alternativ.

Jennyshus, en annan blogg som drivs av en inspirerande person har gjort denna
lampa som jag visar, och jag blir jättesugen på att göra en jag med.

En väldigt enkel konstruktion men ändå snygg. Fast kanske skulle jag
måla konsollen vit.

Hon har köpt sin JÄTTEglödlampa på Gekås. Är det någon som vet vart man
kan köpa en sån i en butik lite mer i närheten?

Vet att Clas Ohlson har haft stora glödlampor, men inte så där stora.




Enkel, snygg och personlig!

Nepp, nu ska jag ta och bege mig till jobbet. Ha en riktigt skön söndag alla gulliga bloggläsare.
Postat av: Katta

Hej Frida! Jag har den lampan i köket köpt på bodens kostar ca 60 kronor =)

Kramar!

2011-08-07 @ 19:54:14
Postat av: Lisa Örjebo

Hej Frida!

Nu kommer ett litet oväntat svar från mig som inte ens bor kvar i Härnta. :) Men när jag var hemma på semestern såg jag dessa lampor hos lampaffären mitt emot Bigboy. Ha de fint!

2011-08-09 @ 01:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0