Ett litet tips..

      2011-08-16 / 11:47:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  

Alla som känner mig vet att jag INTE svara om det är antingen dolt nummer eller ett nummer som jag inte känner igen. Av någon anledningen blir jag som rädd för telefonen då, gömmer den och ignorera den eller tvingar någon annan i min närhet att svara min telefon för att ta reda på vem det är som vill något.

MEN... Jag har upptäckt den super duper fantastiska appen för oss människor som vill veta vem vi pratar med innan vi svarar. Dock fungerar det såklart inte på alla dessa som använder dolt nr, men för er kommer jag aldrig svara. Men ni andra som ringer från "odolda nr" står det klart och tydligen vem det är som ringde, namn och adress kommer upp.

Så man kan med lätthet undvika exakt alla telefonförsäljare som vill sälja valolja eller yllestrumpor (och alla andra med såklart).

 

Skaffa den ni med. Ett måste! Den är så himla bra!

 

 

Postat av: Alexandra

Men OJ! Jag tror att du precis räddat mitt liv, för jag är exakt likadan. Får panik och ignorerar att det ringer :D

2011-08-21 @ 14:54:19
URL: http://sveaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0