Ett kort sammanfattning.

      2011-08-22 / 09:55:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Som jag skrev igår så vart det en ganska regning helg i stockholm. Jag hade ju önskat att det skulle bli sol, men min bror och L var glada över att det inte var det för det skulle innebära att det vart kortare köer till karusellerna.

På fredagen hann vi med en sväng inne i Vällingby Centrum, jag hann fynda en tunika och karlarna..... fick sitta och vänta.
Lite senare på eftermiddagen åkte vi iväg till Naturhistoriska museet, jag har länge velat åkt dit och denna helg kändes som ett bra tillfälle. Det var ett intressant ställe men jag vart lite besviken över att det fanns så lite att göra. Man fick se mycket, men inte röra. Hade varit kul med lite mer prova-på-aktiviteter. Vi gick även på Cosmonova och kikade på filmen "Sea monsters". Väldigt häftigt, dock vart min bror lite illamående, jag kunde bara titta med ett öga för vi hamna så passa när så annars kändes det som att jag tittade i kors, L somnade och ja, Johan var nog den enda av oss som kunde njuta av filmen även om han då i sin tur tyckte att dom hade gjort hela berättelsen till en liten snyft historia. Jag kan hålla med, den var lite "tjejig" så den passa mig utmärkt : )

Lördagen spenderas såklart på Grönlund. Karlarna sprang runt och åkte i stort sett alla karuseller medans vi andra strosade runt, åt en munk, kollade på Lena PH, spelade lite, vann lite. Dock vann varken jag eller Helena utan bara tuuur annika ; )

Kort och gott vare en toppen helg : )

Lite bilder från naturhistoriska. Av någon konstigt anledning har jag bara fotat det kvinnliga figurerna från förr. Märkte det när jag gick igenom kameran.



Visst ser hon mjuk ut?




En liten ful apa. Med ett sjukt underbett.







Höll på att glömma..


Vi åt ju mat med.



Faaaaaast inte just denna mat då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0