En beställning har kommit.

      2011-08-10 / 08:43:17 Publicerat i kategorin Pyssel  
Igår var jag och träffade några gamla vänner som jag inte sett på länge. Det var så himla rolig och ses. Det är såna här tillfällen man tycker det är så himla tråkigt när man bor så långt ifrån varandra.

Idag ska jag hoppa in och jobba lite extra på jobbet. Halv grått och mulet väder idag, så vi får se hur mycket folk det blir.


Min beställning av lite nytt pyssel har kommit. ÄNTLIGEN!. Som jag längtat.
Vet inte riktigt än vad jag ska göra, men jag har en aning om vad det kan bli.


Lite filt, ögon, färg, stämplar, mallar och mycket mer...


Man riktigt känner suuuuuget att börja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0