DIY - En livsstil

      2011-08-17 / 11:30:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
DIY - Do it yourself. Det är måttot jag lever efter det (kanske lite väl mycket ibland). Det finns många gånger jag går i olika butiker och affärer där det finns massor av fina grejer som jag mer än gärna skulle vilja köpa men då tänker jag alltid " men vadå? en sån där skulle jag lätt kunna göra själv". Och jag ljuger säkert inte för mig själv när jag tänker så, för nog skulle jag klara det. Men ni skulle bara veta hur många saker jag sagt så om, och hur låååång min to-do-lista är när det gäller kommande projekt.

Och när veckan börja lida mot sitt slut så inser man att tiden inte riktigt fanns denna vecka heller så man skjuter på det. Men banne mig borde man inte planera in pyssel i sin kalender.

Man ska ju göra saker man mår bra av har jag hört av någon vis man.


Diane Gilleland har gjort dessa fina smycket av återvunnet papper.







Ja, det är faktiskt sant. Dessa smycken är gjorda av gamla magasin och tidningar. Riktigt häftiga. Man kanske borde ta sig en titt i pappersinsamlingen och söka "guld".

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0