Det här med att virka.

      2011-08-01 / 10:49:23 Publicerat i kategorin Virkat  
Jag satt igår och funderade över vad det egentligen är som gör att jag tycker att det är
skönt att sitta och virka. Oftast gör jag det på kvällarn då jag är ensam, med en kopp
te bredvid och musik i bakgrunden.

Kanske är virkning en slags terapi för mig när jag lever i en värld där stress är
ett tecken på framgång.

Virkningen har ju fått ett uppsving nu det senaste åren. Kanske är det ett sätt att meditera?
Vi som är född i en värld där man sitter mycket vid datorn mår bra av att
helt enkelt få göra något med händera och att man även i slutändan får
ett påtagligt resultat.

Ja, några bra svar på frågan har jag inte, men något är det.



Så igår vart denna tillverkad.



Självklart blev den gjord i mina nuvarande favorit färger.



Jojo. Den var plättlätt den här med. Ungefär 2 timmars arbete.

Postat av: Annelie

Så fin! Mobilen måste vara nöjd!

2011-08-01 @ 18:15:55
URL: http://hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0