Blocket annons.

      2011-08-05 / 10:00:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Jag och L satt och kollade på lite blocket annonser igår. Vi hittade en annons som
var så himla rolig att jag bara måste visa den för er med. Man vet inte ens om den är seriös eller inte, men det känns rätt onödigt att betala 100kr för en annons på blocket annars för att bara skämta? eller?

Texten på annonsen lyder så här:

Världens sämsta golf säljes tydligen, Kärringen tycker den tar för mycket plats på gårn.
De tråkiga är väl att den är obes. men den startar & går, 2000:- prutat & klart


Tror ni han får den såld?

Vill ni titta på annonsen så finns den här.



Jag är lite sugen på att göra såna här hjärtan av hönsnät även om det inte är
det roligaste materialet att jobba med så tycker jag det hårda mot den
mjuka formen blir så vackert.


(Bilden är lånad men kommer tyvärr inte ihåg vart ifrån, så om någon vet säg gärna till)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0