Åka lite båt och äta lite god mat.

      2011-08-08 / 12:44:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Tyvärr måste även jag medge nu att hösten är på väg. Man märker att det blåser
mer, några löv har redan börjat fallit till marken och det börja bli mörkt på kvällarna.

Det är nu man ska minnas allt mysigt man har gjort i sommar. Förra veckan (då det fortfarande var sommar) blev jag och L utbjuden på en båttur med Ådalen 3. Fantastisk mat, sällskap och utiskt.

Som ni märkt vi det här laget som gillar jag att fota det som händer. Dels för min egen skulle för att kunna gå tillbaka och njuta av bilderna och dels för att även ni ska se det som vi gör. Och inget undantag blev det med de under denna båttur.







Min mor kommer strypa mig när hon ser denna bild, men jag tycker dom
är så himla gulliga på bilden så jag tar den smällen.



Högakusten bron i skymning. Bron kostade 1.1 miljard att bygga. Värt att veta.


Att fota underifrån är det inte alla gånger man får chans till.



Postat av: Marie

Jättefin design du har =D, jag kan faktiskt tycka att hösten är lite najs =D

2011-08-08 @ 15:41:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhhhhhhh jag vill inte vara med på bild!!!!

2011-08-09 @ 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0