Virkad filt!

      2011-04-12 / 15:00:00 Publicerat i kategorin Virkat  
Igår gick jag in i praktikvecka nummer 3. Jag trivs jättebra och
barnen är gulliga. Det är fortfarande ett tungt lass att dra att både
orka med att "jobba" och att läsa. Men det är bara och härda, om drygt
en månad är det över.

Måste ju visa er vad jag håller på med. Har ju flera gånger skrivit om att
jag håller på och virkar på min filt, nu ska ni äntligen få se den. Den ser
kanske inte mycket ut för världen än, men jag tycker själv att jag har kommit
en bra bit på den, den täcker ju i alla fall fötter nu!





Postat av: Karin

Hej!



Hamnade på din blogg när jag googlade på virkad filt, och jag blev sugen på att göra en i samma mönster! Är det ett gratismönster eller har du köpt det nånstans? Vart?!

Tack på förhand,

Karin

2011-04-18 @ 11:16:59
Postat av: Terese

Hej! vilken underbar filt! Jag undrar också om det är ett gratismönster eller var du har köpt det någonstans. Skulle bli så glad om du ville dela med dig/sälja!

MVH Terese ([email protected])

2012-09-11 @ 11:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0