Beställning av smycken

      2010-09-09 / 19:13:15 Publicerat i kategorin  

Vill Du beställa ett smycke?
Det gör Du enklast genom att maila mig på [email protected]
Vid beställning av befintligt smycke lämnar du en kommentar i kommentarsfältet under smycket du är intresserad av att köpa. Viktigt att inte glömma att ange din egen e-mail då, så att jag kan skicka ut bekräftelsemailet.
Därefter skickar jag ut en betalningsinfo.
Betalning sker till mitt konto hos Nordea.
Alla priser är inkl. moms.
Vid betalning är det viktigt att Du anger betalningskoden som Du får i bekräftelsemailet. Annars kanske jag inte hittar Din betalning.

Frakt:
12kr i grundfrakt beroende på hur många smycken som ska skickas.

Leveranstid:
Köper Du ett färdigt smycke postas det inom 1-3 dagar efter betalning inkommit om inte vi kommit överens om något annat.
Beställda smycken något längre, beroende på om material måste beställas hem.
Bor Du nära kan Du givetvis hämta smycket hemma hos mig.


Material:
Den metall jag använder mig av är nickelsäkert och godkänt enligt apotekets krav .

I övrigt använder jag mig av halvädelstenar, sötvattenpärlor o glas.

Önskemål:
Har Du några personliga önskemål rörande färg, form eller modell?
Tveka inte att höra av Dig, jag försöker tillgodose allas önskemål!
Beställer Du ett smycke, fotar jag det när det är klart om så önskas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0