Betongmuffins : )

      2010-12-09 / 15:54:08 Publicerat i kategorin Betong  

I helgen var jag lite kreativ och gjorde lite muffins i betong. Dom är handgjutna i 5 omgångar! Det var ett riktigt kul lördagsnöje faktiskt : )

Kakfatet gjorde jag för några helger sen av några udda gamla tallrikar jag köpte på erikshjälpen för kanske 15 kr : )



Postat av: Lisa

Vad du gör fina saker. Bara så du vet är jag ute o kollar om du skrivit något varje dag :).

Ha en trevlig helg världens bästa Frida!

Kram!

2010-12-10 @ 17:19:08
Postat av: Malin

Tack för en mysig och inspirerande sida! Älskar oxå att gjuta med betong och är ständigt på jakt efter "bra formar"... I vad har du gjutit de vackra ljusstakarna i? Älskar konstrasten med spetsen!!

Underbart vackra kakfat! Hur gör du dessa? Borrar du hål? Vad är det för metalldelar du använder mellan tallrikarna? Är de till salu?



TACK än en gång för all inspiration!



Trevlig helg! / Malin

2011-02-11 @ 09:14:05
Postat av: Amelia

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2012-03-19 @ 01:01:01
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0