Ytterligare några project life freebies!

      2013-10-11 / 22:36:38 Publicerat i kategorin Project Life  
Så fort denna vecka gick! Har påbörjat min sista praktikperiod och hamnat på en förskola i en femårsgrupp. Tycker dessa praktikperioder är så härliga och jag önskar att jag bara fick möjligthet att vara i verksamheten utan fokus på uppgifter. Men jag har det så bra ändå, har haft tur med mina placeringar och trivts väldigt bra alla gånger. Toppen handledare som är rak och har en ledarstil som jag anser passar i en förskola. Har träffat på allt för många pedagoger som har svårt med gränsdragning.
 
 
I alla fall har jag pulat med mitt album sådär någon timme på kvällen och har nu hunnit placerat in alla 600 bilder som jag hade framkallat i en någorlunda strukturerad ordning. Nu kommer det till det roliga då man får möjlighet att börja sätta in korten från Core-kiten och börja skriva texter till bilderna! Får se om jag hinner börja lite smått i helgen. Har fixat några nya kort som jag ska använda i albumet och som jag självklart delar med er med.
 
 
Ni hämtar dem genom att klicka här
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0