Utbildning med nya jobbet!

      2013-11-23 / 11:24:40 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
På torsdagmorgon åkte jag iväg med det nya jobbet på utbildningsdagar. Det var två dagar med mycket mycket intressant information och värdefulla tankeprocesser som sattes igång. Bland annat fick man innan vi kom dit göra en DISC profil. Ett sätt att ta reda på ens profil. Väldigt intressant och när jag läste den vart jag nästan rädd hur bra den stämde! Får ni någon gång chansen att göra en så passa på! Vi fick också enormt god mat där ute dessa dagar och på sängen när vi gick och la oss låg det en liten present och väntade! Allt var så genomtänkt!
 
Men framförallt klarade jag av en stor utmaning. Jag sov min första natt utan min älskade Malwe! Har aldrig gjort det sen han föddes! Kändes himla konstigt, några tårar blev det! Men jag klarade det! Heja mig! 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0