ForLife - Ta chansen och vinn Iphone skal hos mig.

      2013-12-03 / 12:19:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Då och då blir jag kontaktade av olika företag som vill att jag ska göra reklam för deras grejer men helst inte berätta att jag gör det. Till dessa företag säger jag alltid nej. Men ibland blir jag också kontaktade av företag eller organisationer som finns till för att hjälpa andra, inte för att tjäna pengar själv.
 
För ett tag sen klev jag kontaktad av fina Lotta som berättade om deras projekt Forlife. Forlife drivs av företaget Helpers Alliance som genom sin roll som anordnare i Jobb- och utvecklingsgarantins sysselsättningsfas hjälper deltagarna att skaffa erfarenhet, meriter och referenser för framtida jobb genom ett aktivt arbete till förmån för Cancerfonden.  Idéen till ForLife-projektet föddes då ett flertal närstående personer till dem, inom loppet av ett år, drabbades av olika typer av cancer. De bestämde sig då för att själva försöka vara med och göra skillnad inom utvecklingen av cancerforskning och detta är något som de verkligen brinner för. 
 
Jag har fått äran att till er läsare få lotta ut två mobilskal. Ett som passar till Iphone 4 och ett till Iphone 5. Det enda jag vill att ni gör är att besöker deras sida och även kommenterar detta inlägg så jag vet att du är med och tävlar.
 
 
 
 
 
Var med och gör skillnad du också och sprid deras projekt vidare och köpt ett skal för att stödja cancerforskningen du med!
Postat av: eva TJE

Har besökt deras sida. Har Iphone skal, men gillar deras armband.
Riktigt läckert.

2013-12-05 @ 00:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0