Vfu slut och freebies!

      2013-11-20 / 20:02:50 Publicerat i kategorin Project Life  
Idag var sista dagen på min VFU period, till och med sista vfu någonsin. Känns så himla konstigt faktiskt. Jag har haft det helt fantastisk på min förskola. Jag har blivit mottagen med öppna armar från första dagen både av lärare och av alla underbara barn. Så det är både med sorg och glädje man lämnar.
 
Under denna vecka har jag lagt mycket tid på Malwes fotoalbum. Har kommit en bra bit in och i helgen när det är ljust ute ska jag fota några uppslag så ni får se vad jag pratar om. Det blir så himla fint och jag vet att Malwe kommer älska att bläddra i den när han blir äldre.
 
 
För er som är project life intresserade kommer här några freebies som jag gjort som ni kan använda i era album. Klicka på länken under bilden så kommer ni rätt.
 
 
 
Här har ni länken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0