Farsdag i all ära!

      2013-11-10 / 11:48:03 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Idag firar vi så klart pappan i huset. Malwe och jag klev upp före Lars och gjorde i ordning frukost. Det fick bli mackor och kaffe på en silverbricka med ljus. Självklart låg det även ett paket på brickan!
 
I paketet fanns ett armband i skinn med text instansad. Texten löd "En pappa: en person som är bättre, starkare och snyggare än kompisarnas farsor" 
 
 
Armbandet har jag gjort till han och det passade perfekt!
 
Sen fick han även en adventskalender. Adventskalendern bestod av 24 olika öl märkta med decembers datum! Lapparna gjorde jag av lite tjockare papper jag hade hemma och skrev sedan för hand på dem. Efter det fäste jag dem på varje flaskhals med hjälp av lite hampasnöre!  Väldigt uppskattat!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0