Sy din egen Maileg kanin!

      2013-07-30 / 12:22:20 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Jag önskar jag kunde fylla hela Malwes rum med bara maileg kaniner, råttor och grisar! Dom är såå himla fina! Minns ni Lotta på bråkmakargatan? Hennes Bamse är en figur på Maileg! Åh så fina dom är, men ack så dyra också! Jag har i alla fall gett mig in på att försöka sy några egna, tänkte kalla dem Fraileg. Haha närå! Men den är inte en kopia av deras kanin heller utan jag har gjort en liten egen variant med annorlunda öron exempelvis.  Nu sitter de inne på Malwes rum och väntar tillsammans med prinsen och Erik på att det ska komma några fler oäktingar.
 
 
 

Mönster är mitt eget hittepå mönster, utgick mycket från de kaniner jag har hemma!
Både tyget som kroppen och byxorna är sydda av kommer från IKEA!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0