Kasta 100 saker på 365 dagar!

      2013-07-19 / 13:42:00 Publicerat i kategorin Kasta 100 saker / År  
1/100
 
Jag tänkte ge mig i kast med en ny grej. Jag ska börja rensa, skänka eller sälja grejer här hemma! Det finns alldeles för mycket saker som jag inte ens använder längre. Vissa saker är fina, vissa är fula, vissa har man ledsnat på, vissa har gått sönder, några är hela men man vill ändå inte ha dem. Ja men ni vet. Så som det är hemma hos oss alla. Jag kan lova er att ni har garanterat 100 saker ni kan göra er av med också. Min tanke är att var tredje dag ska något antingen kastat, skänkas eller säljas.
 
Tror ni jag klara det?
 
Idag skänks dessa skor bort. Har inte använts på flera år. Senast var nog balen på gymnasiet och det är 6-7år sedan. Så varför låter jag dessa ligga och ta plats?
 
 
Postat av: Fanny

Meh, de såg ju ut att vara i jättebra skick! De kan du ju få pengar för. :)

2013-07-19 @ 15:16:11
Postat av: klara-mamma till Hanna

Bra grej! :) Det borde jag också göra!
Du borde ha bloppis på barnkläder!?

2013-07-21 @ 19:26:27
URL: http://kmv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0