Mycket har hänt!

      2013-04-22 / 15:55:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Många tankar har tänkts...fram och tillbaka! Ska jag? ska jag inte?
Men nu har jag bestämt mig! Jag tänker börja skriva här igen, efter över ett års uppehåll.
 
En del av mig saknar att skriva här, inte egentligen för alla andras del, utan mer för min egen. Det är så kul att kunna gå tillbaka och läsa vad som hänt.
 
Så vad har hänt sent sist?
Mycket!
 
Jag har fått barn. En liten knodd på 4070g och 53 cm. Heja mig!
Vi har flyttat, bor nu mera i en trea istället. Trivs som fisken.
Jag är snart färdig med skola. Klapp på huvudet
 
Ja och framför allt har jag ju fortfarande skapat massor och pysslat, i mängder
 
Ska uppdatera sakta med säkert med allt som jag har gjort!
 
Framför allt är det dags att inreda ett barnrum. Något som jag längtat efter sen jag var 15 tror jag!
 
Trots att jag inte varit innehär och uppdaterat är det endå kul att se att det är så pass många som har varit inne här varje dag och läst i arkiven och bläddrat. Många kommentarer har också kommit, funderingar på hur jag gjort, och jag kommer att försöka i den mån jag kan att svara på alla, och dom som jag anser kan ligga i intresset för alla att veta tänkte jag lägga upp i bloggen, så ni är fler som får svaret : )
 
 
Välkommen tillbaka hälsar jag mig själv!
 
 
 
Mitt älskade lilla barn! Tänk att man kan älska någon så mycket!
 
 
 
 
Postat av: Helena Högberg

Oj, har det gått ett år redan! Välkommen tillbaka till bloggvärlden och stort grattis den lilla babyn!

2013-04-23 @ 13:49:00
URL: http://loppisloella.blogg.sehttp%3A//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0