Dagen efter gårdagen!

      2012-05-01 / 14:09:52 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Hur hade ni det igår? Jag och L åkte till Birsta en sväng, vi köpte dels en jacka till han, bytte hans mobiltelefon så nu har han en helt ny och fungerande och så var vi och beställde en liten hemlis, den kommer ni få se i framtiden : ) Efter det var det dags att åka hem igen, jag var så himla trött eftersom jag varit vaken sen 05:15 (fråga mig inte varför) så det enda jag kunde tänka på var att sova, Men ikke. Hem till L:s familj och grilla och äta härlig middag med dem. Efter det fick jag sova, äntligen en timmes vila. Sååå underbart! Vid 8 tiden åkte vi sedan ner och kollade på en majbrasa med hans föräldrar för att sedan åka vidare till några av L:s kompisar. Det blev en lång, intensiv och bra dag. Dock känns det i kroppen idag. Även fast jag inte dricker alkohol och inte är bakis som alla andra idag, Så är jag som sagt helt mör!


Det här med majbrasa tycker jag är både spännande och lite obehagligt, jag har en enorm respekt för eld.


Postat av: Anonym

Åhh, känner nu hur jag saknade att få se valborsmässoelden, nästa år skall jag också se Elden på nära håll då den är under kontrollerade former. kram mami

2012-05-02 @ 08:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0