Kära måndag!

      2011-09-12 / 14:37:22 Publicerat i kategorin Renovering av huset på landet.  

En ny måndag är här, en ny vecka och nya uppgifter. Det är en vecka kvar tills min vfu period på 5 veckor börjar. Har hamnat på en avdelningen med 14st 3 åringat. Ska bli spännande att få prova på.

För övrigt har jag så mycket saker som ska göra denna vecka. Så jag vet inte ens vart jag ska börja.


Minns ni att jag sa att vi i helgen skulle börja sätta upp brädorna på väggen och börja lägga golvet? Tjii fick vi. Det ska väl inte bara flyta på jämt va? Nej nej, det verkar dumt. Istället blev vi tvungen att börja riva ner väggen, och när vi gör det så inser vi hur dumt elen är dragen, så nu måste vi lösa det problemet innan vi kan börja sätta upp brädorna.

Jag börja känna att det här med att bara sätta upp en fondtapet hade varit mycket enklare... Men det är väl lätt och tänka när det nu ser ut så här i sovrummet?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0