Betong ljuslyktor

      2011-05-13 / 12:01:49 Publicerat i kategorin Betong  
Hej alla där ute i Sverige! Här är det riktigt dåligt väder, regn, grått och
allmänt tråkigt. Så då passar man på att göra dagen betydligt roligare
genom att åka till Birsta. Köpa nytt är alltid roligt, vare sig det regnar
eller solen lyser!

För några dagar sen berättade jag att jag börjat gjutit lite igen, nu
tänkte jag visa vad det blev. Jag använde mig av IKEAS ljuslyktor
som kostar 10 kr för 5 st tror jag. Tänkte att dom skulle få
bli lite finare, lite annorlunda.
Här har ni resultaltet



Önskar er alla en trevlig helg, och att vädret blir betydligt bättre!
Det är sol vi vill ha!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0