Utställning... En besvikelse.

      2011-02-15 / 16:59:34 Publicerat i kategorin Inspiration  
Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle gå på utställning i helgen? Hade nämligen läst att det skulle vara en bra uställning på länsmuseet här i stan och att det skulle handla om återvinning och ta vara på det vi har och skapa nya saker istället för att köpa nytt. Men tyvärr vart utsällningen en stor besviken. Antingen hade jag uppfattat det hela fel eller så hade någon gjort ett dåligt jobb med att förmedla om vad utsällningen egentligen handlade om. För det mesta var det gamla möbler, ett gammalt diskställ, en gammal string hylla, en gammal soffa mm det hade helt enkelt bara varit roligare och gå på en loppis... helt enkelt vart det vart inte alls som jag hade tänkte mig.

Här nedan visar jag lite bilder från utställningen.Jag valde att fota de lampor som fanns där, där de faktiskt koncentrerat sig på att återanvända gammalt material.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0