Tänk vad fint det blir med vitfärg.

      2012-01-25 / 11:05:11 Publicerat i kategorin Renovering av huset på landet.  
Idag när jag vaknade hade jag vääärldens träningsvärk i exakt hela kroppen. Jag tror att det enda som inte ömmade var öronsnibbarna, men där finns ioförsig inga muskler heller. Idag så blir det till att läsa hela dagen, har mycket litteratur att plöja igenom och förstå. Idag ska jag börja läsa en bok som behandlar genus, ras och kön i Usa på 90-talet. Visst hör ni vilken underbar onsdag jag kommer få, och ni kan inte låta bli att vara avundsjuka va? På mig? som får läsa denna fantastiska bok ;)

Jag berättade för er tidigare att vi målade om bland annat kryddhyllan i köket i helgen, kryddhyllan är ett steg för den ansiktslyftning och light renoveringen av köket i huset. Jag känner mig rikigt nöjd. Tänk vad fint det jämt blir med lite vit färg.


Före:



Efter:


Postat av: MArie

Verkligen stor skillnad! Ja, tänk vad lite färg kan göra :)

2012-01-25 @ 13:27:30
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Olsson

Vilken vits - att måla vitt men var är vit(t)sen ??

Mycket fint, du kan få komma hit och måla vitts'en !

Vittsigt v'a ?

2012-01-25 @ 21:54:50
Postat av: Madeleine

Hej! Kryddhyllan ser fint ut! Jag har likdant och är sugen på att fixa den så då blir min fråga, använde ni först sandpapper och målade sen? Mvh Madde

2012-01-25 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0