En hund på besök..

      2011-04-27 / 15:23:04 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Idag har jag verkligen kommit någonstans med skolan, känns så skönt. Ett första utkast är
klart till A-uppsatsen jag håller på att skriva och ändå har jag hunnit med att städa lägenheten
och tagit en långpromenad med min fyrbenta gäst. Känns som en bra dag. Även fast min
uppsats är på tok för lång (som vanligt) som känns det skönt att den är "nästan" klar.
Imorgon blir det till att "kill-your-darlings" på hög nivå. 2 A4 måste bort.

Fördelar med att ha en hund på besök är att man dammsugar varje dag
Nackdelar med att ha en hund på besök är att det spelar ingen roll om jag
dammsuger varje dag, så är det är lika mycket hår överallt ändå.



Så här skönt kan man ha det på en onsdag förmiddag
Postat av: Em.

Gud vad duktigt av dig (rapporten)! Jag har inte ens fått tillfälle att börja skriva nåt vettigt (end. upplägg och utkast på mittendelen och lite diskussion). Måste hitta bättre litteratur...

Eloge till dig!

2011-04-27 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0