Virka en bläckfisk och hjälp de allra minsta!

      2013-05-14 / 17:52:28 Publicerat i kategorin Virkat  
Snart får även jag gå på mammaledighet, jag har två kämpiga veckor kvar i skolan nu med tentor, examinationer och redovisningar.. sen ni...sen.. då ska även jag bara vara en sån där ledig småbarnsmamma som bara strosar runt och....byter blöjor, torkar kräkor, pussas och myser!
 
 
Ett nytt fint projekt har dragit igång, denna gång är det de minsta barnen på olika neonatal-avdelningarna runt om i landet som ska få lite virkat. Bläckfisken ger trygghet till de små då armarna påminner om navelsträngen och därmed om tiden i magen.
 
Så virka på nu mina vänner!
 
 

 
 
Denna knyckte dock Malwe illa kvickt, så det blir till att virka en ny och skicka iväg. Vill du läsa mer om projektet kan du läsa här.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0