Gör en våningskakburk!

      2013-05-21 / 09:30:22 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Tentan igår gick inge bra!
 
Känns lite surt, skriva i 7 timmar och sen känna att det inte gick bra. Senast den 6 juni får jag tillbaka tentan.
Bara och hålla tummarna tills dess. Ärligt talat vet jag inte om jag har klarat den eller inte, oftast har man i alla fall en känsla. Men jag har ingen sån nu, jag är varken säker eller osäker. Att sväva i ovisshet om skolans uppgifter är inte så roligt. Om det blir omtenta betyder det att jag måste göra om den i augusti, vilket gör att man inte kan koppla av helt under sommaren då det ständigt hänger över en.
 
 
I ett försök att koppla av kan man ju alltid prova att göra en kakburk i våningar. Dessa finns lite överallt ute i inredningsbutikerna nu, och så klart dök fixarfrasse upp i mig då och gjorde en egen istället för att köpa en färdig.
Dessutom fick jag dem exakt i de färger jag då ville ha.
 
Jag spraymålade tre st gamla kakburkar jag fyndat på loppis för några kronor styck. Sedan limmade jag locket på den understa burken på den mittersta burkens botten, och den mittersta burkens lock på den översta burkens botten, hänger ni med? Högst upp skruvade jag sedan fast en knopp med en liiiiten skriuv.
 
Och se där? Schnyggt va?=)
 
Postat av: Helena Högberg

Smart och snyggt! Den blev till och med snyggare än de jag sett tidigare!

2013-05-22 @ 21:42:30
URL: http://loppisloella.blogg.sehttp%3A//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0