Runda 8/10

      2013-06-25 / 08:04:39 Publicerat i kategorin Hälsa/träning/vikt  
Mitt mål var ju att springa 5 mil innan midsommar. Dvs 5km fördelat på 10 pass. Det gick inte. Livet kom mellan med diverse sjukdomar. Men i söndags sprang jag runda 8 och det gick verkligen bra, gled in på den fenomenala tiden 30 min. Det händer verkligen grejer med min kondition. Idag ska runda 9 springas när solen lagt sig lite, för i denna värme går det inte.
 
Jag har lovat mig själv denna gång att min viktnedgång ska få ta tid, helst ett helt år. Det där med att få-platt-mage-drick-bara-drinkar-gå-ner-tre-hundra-kilo är inget för mig. Jag har äntligen funnit en sann livsstil som jag kan leva efter, som funkar varje dag, utan att vissa råvaror blir förbjuda.
 
Hittills har jag, sen Malwe kom, gått ner 26kg. Förstå vilka resultat jag åtstadkommit! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0