Mina kakfat!

      2013-08-12 / 22:07:00 Publicerat i kategorin Kakfat  
Äntligen har jag kommit igång med mina kakfat igen. Sysslade med det innan Malwe kom, men allt hamnade som lite på is när han kom. Men nu är det dags igen och jag har inhandlat ny borr och allt!
 
Två kakfat har blivit klara och ligger ute för försäljning. Känns så himla kul och förut gick dom åt som smör i solsken, jag hoppas att dom blir lika uppskattade nu!
 
250kr styck för tre våningsfaten!
200kr styck för två våningsfaten!
 
 
 
 
 
Postat av: Mia

Waow vilka fina :D sånt vill jag ha när vi blivit klara och flyttat in i vårat hus :D hur beställer man?

2013-08-14 @ 13:45:28
URL: http://mwdressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0