Tentaresultat, en rejäl nagelbitare!

      2012-05-03 / 08:55:16 Publicerat i kategorin Inspiration  
Idag ska vi få tillbaka resultatet för den tenta vi gjorde för några veckor sedan. Tänk att man alltid är lika nervös inför att få tillbaka dem. Bara och hålla tummarna denna gång med att jag har klarat mig. Resultatet ska komma idag, men det kan likagärna komma 8 på morgonen som kl 4 på eftermiddagen. Nu ska jag i alla fall ta och duscha och sen ska jag till vårdcentralen och på möte med dietisten, så får vi se vad hon har att säga mig denna dag.

Här är det förresten kanon fint väder med sol, men det blåser...



Är lite sugen på och göra några nya tavlor förresten, och jag gillar ju kombon stämplar och små amplar, det är snyggt.



 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0