Stöp lite ljus i regnet!

      2012-05-14 / 11:46:56 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Då var det måndag igen. Förra veckans tentor är över, och ännu en jobb helg gjord. Har jobbat tre helger i rad nu, så den kommande helgen när jag är ledig ska jag bara ta det lungt och njuta av att vara ledig. Behöver lite sån tid nu känner jag när det har varit mycket både på jobbet och med skolan. Denna vecka sitter jag och skriver på mitt examintionsarbete för denna termin, har som plan att det ska vara färdigt denna vecka. Men vi får se hur det går, det är 7 böcker som ska läsas och 6 sidors examensarbete som ska skrivas. Ska bli så skönt när denna termin är över, jag känner att jag verkligen behöver det nu. Jag och L har fått väldigt lite tid med varandra på senaste med och det är inte bra.
Men med sommaren kommer bättre tider med, visst är det så??



När det har varit så himla trist väder så har jag i alla fall hunnit och gjort lite nya ljus som ska få brinna och dofta gott på mitt vardagsrumsbord : )




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0