En enkel frisyr!

      2012-05-17 / 11:49:03 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Det kändes skönt att många av er höll med om det jag skrev igår, och förstod hur jag tänker. Och man ska verkligen tänka efter innan man publicerar något på sin blogg kan jag tycka. Man ser många unga människor som både blottar sig med bilder och text som kanske känns okej nu, men vem vet vad de kommer att tycka om några år?!

Hur ska ni fira er kristi himmel? Själv måste jag tyvärr sitta och läsa, men det gör ändå inte så mycket. L har hoppat in på extra jobb och det regnar. Så jag kan lika gärna sitta och läsa jag med.



Det finns många sätt att skapa enkla frisyrer och jag brukar spara ner såna när jag hittar dem på internet. Idag tänkte jag dela med mig av en flätvariant som jag gillar så himla mycket. Går faktiskt fort o göra med  : )


Bild från thebeautydepartment
Postat av: Maddiie

wow super läcker frisyr! :)

2012-05-22 @ 17:06:04
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0