Idag fokuserar jag enbart på morgondagen!

      2012-03-25 / 10:42:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Jadu, med huvudet i böckerna ska man tydligen blir klokare, det är ju därför man läser!
Men den regeln verkar inte gälla mig.
Ju mer jag läser desto dummare blir jag? Eller mindre smart? Eller lika smart?

Jag ska kämpa mig igenom denna sista pluggdag. På måndag går jag dit och gör mitt bästa, nå mer går ju inte?
Sen håller vi tummarna för bra frågor och en snäll rättare.


21 timmar, 11 minuter och 9 sekunder...till tentan!

Postat av: Bea

Kikar in för att berätta att en ny "Använd det du har" utmaning startar i april.



Hoppas att du vill vara med igen.



Kram Bea

2012-03-26 @ 09:33:10
URL: http://beasbarnslikheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0