Gamla tvmöbler!

      2012-03-02 / 10:58:00 Publicerat i kategorin Inspiration  
Snart är den här veckan över och egentligen är ingen mer glad än mig. Jag har i stort sett inte gjort något speciellt denna vecka mer än försökt överlevt enorm trötthet, seghet, och en krånglande mage! Men en vecka på praktiken är nu avklarad. Känns enormt skönt ska ni veta!

Nu kan jag inte annat än önska er en underbar helg : )


Jag har blivit helt kär i dessa gamla tvmöbler. Deras former, deras utseende är väl bara heeelt fantastiskt!. Brukar kika in på en blogg som köper in dessa och gör om dem till "vanliga" tv-bänkar. Blir så himla imponerad vad folk kan : )






Bilder lånad från Curbly
Postat av: Tove

Tack detsamma gumman! Ha en mysig helg =) kram

2012-03-02 @ 12:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0