Virkad poncho!

      2012-06-26 / 12:44:30 Publicerat i kategorin Virkat  
Äntligen är jag riktigt på benen igen och mår fantastiskt bra. Tänk vad lite penicillin kan göra. Tur det finns mediciner ibland när man mår så där dåligt. Jag har börjat jobba igen så det känns skönt och snart är det dags för oss att åka på semester, vi åker den 2 juli på husvagns semester till göteborg, skara, ullared osv. Ska bli jättehärligt att komma bort lite. Man behöver faktiskt få se något annat. Och vem blir inte glad av att gå på Ullared?=)
 
 
Under tiden jag har varit sjuk har jag orkat tagit tag i lite virkbeställningar som legat ett tag. Bland annat denna virkade poncho, som är till en 1-3 månaders bebis ungefär! Så himla roligt och göra något till de små, det går relativt fort och man får se resultat snabbt : )
 
Den är virkad i ett grått bomullsgarn, men bilderna gör den inte riktigt rättvisa. Dock har jag inget mönster och dela med mig av då det fick bli ett hittepåmönster efter arbetetsgång.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0