Virkad bebiskofta och mössa!

      2012-06-05 / 14:01:38 Publicerat i kategorin Virkat  
Idag har jag verkligen inte gjort något. Så himla skönt. Ingen stress med skolan, ingen stress till jobbet. Jag har bara slöat runt här hemma och det har varit så himla skönt. Man får passa på de få dagarna man verkligen är hel ledig och bara ta hand om sig själv. Ikväll jobbar jag dock, men det är bara några timmar, så det gör inget.
Innan dess ska jag städa lite här hemma och laga mat tills L kommer hem så han får någon god middag : )



Har den senaste tiden virkat mycket igen, har fått ihop en hel kofta och en mössa till en liten bebis pojke. Passar säkert till en tjej med, men detta ska en pojke få bära! Nu ska jag bara virka små toffler till, sen är hela setet klart : ) Första bebisplagget jag virkat med och det gick faktiskt över förväntan. Försökte uppnå en liten Estelle-kofta variant, även om hennes var stickad, och med stjärnor blev den lite coolare.






Postat av: Emelie

Men gud vad underbart fint och mysigt det ser ut Frida! Får man beställa ett kit, tro? (;

2012-06-10 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0