Sjukstugan fortsätter!

      2012-06-21 / 11:23:00 Publicerat i kategorin Barnpyssel  
Oj!
 
Jag hade glömt bort hur sjuk man kan bli. I tre dygn har jag varit vaken nu utan att kunna sova med rinnande näsa, hosta, feber, inflammation i öron och bihålor. Min kropp har gett upp nu känns det som. Immunförsvaret behöver hjälp, det kan inge mer själv nu. Idag på förmiddagen har jag fått tid hos läkaren, jag går sällan dit om det inte är nödfall, och nu är det verkligen det. Efter över en veckas sängliggande och med de tre senaste mardrömmsnätterna ger jag enkelt upp och ber om hjälp.
 
Man kan se överallt nu att det görs härliga pärlarmband, men inte det helt vanliga utan en liten specialare. Lägg upp dessa helt vanliga "pärlplattepärlor" på en plåt i ugnen med bakplåtspapper, kör in den i 200 grader i ca 5 minuter. Plocka sedan ut dem och Taaaddaa.. Har man en helt ny typ av pärla. Platta och fina!
 
 
Bild från familjen bahne
 
Postat av: Helena Högberg

Krya på dig!

2012-06-22 @ 12:27:03
URL: http://loppisloella.blogg.sehttp%3A//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0