Virkad pippi mössa!

      2012-07-17 / 10:25:00 Publicerat i kategorin Virkat  
Det verkar som om att jag på något sätt har ställt in mig på att sommaren är över, hösten är på väg. Jag har inte en enda gång hunnit varit ute på stranden än och jag tänker inte ens anstänga mig med att försöka hitta nå fina nya sommarkläder. Jag vet att bara typ halva sommaren gått, och det är minst lika mycket kvar. Men det är något i mig som bara känner att hösten är här, eller åtminstonde påväg...
 
...kanske söker jag bara en ursäkt för att börja virka lite nya mössor till hösten ;)
 
Satsar på lite pippi tema och kör rött,vitt och blått. Denna mössa är strax klar, bara några vita rader till så blir den perfekt. Har gjort en lite mer baggy variant som är lite längre än en vanlig mössa.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0