S.E.M.E.S.T.E.R!

      2012-07-01 / 19:08:19 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Från och med imorgon har jag semester, karln med. Shit så härligt. Seemmeesstteeer, hör ni ett sånt vackert ord?  I hela två veckor ska jag var heeelt ledig, både från skolan och från jobbet. Känns helt underbart! Två veckor med L, kan det bli bättre? : )
 
Imorgon redan på första semesterdagen drar vi iväg på husvagssemester med min bror och hans flickvän, vi ska bland annat åka till skara sommarland, göteborg, liseberg, hälsa på några vänner och självklart blir det en tripp till Gekås i Ullared. Något som speciellt L ser väldigt fram emot, eller hur var det nu igen?
 
Det har varit lite dåligt med uppdatering här det senaste. Men jag tänkte nu under semestern försöka att blogga lite mer igen, och tilloch med försöka ge mig på att göra det från mobilen då jag inte kommer ha datorn med mig på semestern. Så har vi tur kommer jag klara av det :)
 
Just nu ser det ut så här när jag sitter i lägenheten. SPÖREGN. Något som är det enda jag inte önskat mig under semestern. Så från och med imorgon kommer det bli kanon väder. Välkommen solen!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0