Välkommen älskade fredag!

      2012-01-13 / 12:16:22 Publicerat i kategorin Virkat  
Jag får börja med att be om ursäkt att det inte blev något inlägg igår. Hade redovisningen av B-uppsatsen igår och när jag väl kom var jag helt slut och fick världens huvuvärk. Men nu är det över och det känns lite spännande och se vad det kommer att bli för betyg på den.

Och vet ni? Äntligen har jag köpt en ny dator, den fungerar och jag har nästan alla program jag behöver på den, bara photoshop som saknas nu! Äntligen har jag en dator som är bara min igen och slipper vara beroende av andras datorer och hela tiden låna en. Det kommer underlätta mina skolarbeten avsevärt!


Virkade vimplar... fult eller snyggt?

Guiden hur man virkar den är på engelska, men jag lovar, den är enkel att följa pga alla bilder till : )
Ni hittar den
här






Bilder lånad från kungen och majkis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0