Mörkret gör sig påmind!

      2012-01-11 / 10:30:18 Publicerat i kategorin Virkat  
Jag är en sån människa som verkligen bli påverkad av den "mörka tid" som det faktiskt är just nu. Jag behöver ljuset och måste varje dag gå ut medans det fortfarande är ljust ute för att suga i mig just lite av ljuset så det räcker hela dagen. Jag är verkligen ingen mörker människa och jag mår egentligen som sämst under vintertid, och inte bara på grund av snön. Jag behöver min älskade sol och dessa UV-MÅ-BRA-STRÅLAR!


Som ni vet gillar jag ju att virka. Filtar, grytlappar, mobilfodral, tofflor och massa mer. Hitta dessa söta glasfodral dock som jag aldrig provat virkat. Det är ju i o för sig bara helt vanliga maskor i en lagomt stor bit runt ett glas. Virkning och stickning är verkligen modernt just nu, och speciellt som detaljer i inredningen i sitt hem. Och jag gillart. Visste ni förresten att virkning och stickning är både avslappnande och ångestdämpande? Ännu mer gillart!




Bild lånad från raindance


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0