Mitt lilla sovrum!

      2012-01-06 / 15:08:29 Publicerat i kategorin Nu och då  
Idag är jag ledig, känns väldigt skönt! Jag tog mig en redig sovmorgon innan jag gick upp för att träna 30 minuter. Tänk att det är lika jobbigt varje gång och lika härlig varje gång det är över. Idag ska jag sen städa lite här hemma och plocka ihop rentvätten. Sen bär det av till Nyadal där helgen ska spenderas.


Alla andra lägger upp fantastiska vinterbilder. Jag hatar
vintern. Så jag kommer inte gör det.

Istället tänkte jag visa er mitt sovrum, och äntligen har hyllan
kommit upp ovanför sängen och det känns så bra.






Postat av: Lina

Vad fint du har! Önskade att jag hade större lägenhet så jag kunde få ha lite yta att göra om:)

2012-01-06 @ 16:52:59
URL: http://linamarlene.bloggplatsen.se
Postat av: Helena högberg

vilket fint sovrum! skylten var jättesnygg!

2012-01-07 @ 00:23:12
URL: loppisloella.blogg.sehttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0