Gör din egen ljuskrona!

      2012-01-09 / 11:00:14 Publicerat i kategorin D.I.Y  

Denna vecka är sista veckan för B-uppsatsen, nu under måndag och tisdag har vi tid på oss att läsa igenom en annan persons uppsats som vi sedan ska skriva en opponering på. Känns lite nervöst att sedan ska gå upp med sin egen uppsats. Antagligen är man nervös därför att man aldrig gjort det förut så man vet inte exakt hur det går till.

Idag var jag duktig och gick upp tidigt och tränade i 30 minuter innan jag åt frukost och nu har jag sen kl 8 suttit och väntat på att jag ska få den uppsats som jag ska läsa men  har ännu inte fått den.



Hittaden denna D.I.Y härromdagen och tyckte den var en sån himla rolig idè. Snygg är det också, vem vill inte ha en sån här hängandes hemma?=)

Klicka in här för fler bilder och en tydlig guide.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0