Bara en söndag i mängden!

      2012-01-29 / 09:12:04 Publicerat i kategorin Allt och inget!  

Strax ska jag iväg och jobba, har precis kommit ut ur duschen och tänkte bara slänga in ett litet meddelande här innan jag åker ner.

Idag blir det som sagt jobb till kl halv 5, kl halv 6 börjar buggen, så det blir lite halvbråttom att hinna hem och byta om efter jobbet för att fara vidare.

Sen ska ja och L baka hemmagjord pizza när buggen är slut. Som jag har längtat hela veckan efter det. Det blir med fyllning av kronärtskocka, oliver, champinjoner, paprika, ost och tomat. Mmmm... Det bara vattnas i munnen redan nu : )


Jag vet att jag idag brukar uppdatera om barnpyssel, men jag har inte hittat något roligt att visa er. Ibland är det så... tomt på inspiration, även för mig.
Men hittade däremot en annan ganska rolig trottoarpratare från en Pub i England.





Just ja: Söndag är ju min vägningsdag, vågen pekade neråt, inte mycket, men allt neråt är bra! Hejja mig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0