Virka en tårtgrytlapp!

      2012-02-01 / 11:02:00 Publicerat i kategorin Virkat  
Idag hoppar jag in och jobbar lite extra på jobbet. Chefens barn är sjuk, så då fick jag möjligheten att jobba lite extra, och det tackar jag inte nej till! Skönt och få komma ut och träffa lite folk och samtidigt tjäna lite pengar : )
Sem blir det hem och gräva ner huvudet i böckerna igen och ta igen det jag missat läst under dagen. Tur jag läste på ganska bra igår så jag har "bara" drygt 70 sidor att läsa!


Igår kväll vart jag så himla sugen på och virka så jag tog tag och letade bland mina garnrester och virkade ihop en grytlapp, en tårtgrytlapp, kan man säga så? Det var det som var tanken i alla fall : )


Helt okej va? för att vara ett eget hitte-på-mönster : )
Postat av: Helena Högberg

Gullig!

2012-02-01 @ 12:33:41
URL: loppisloella.blogg.sehttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0