Små skjortmuffins i sockerpasta!

      2012-02-22 / 12:00:00 Publicerat i kategorin Recept  
Igår fyllde min far år så vi åkte dit och firade han lite grann! Det är svårt och hitta presenter till "äldre" tycker jag då det i stort sett har allting. Därför valde vi att baka lite muffins som fick en lock som ska se ut som en skjorta med slips och så byggde L ihop ett kakfat som vi kunde ge bort alla muffinsen på.

MEN, jag är så besviken. Jag kostade för en gångs skull på mig och köpa dyra muffinsformar, och titta hur det ser ut, inte en enda av dem höll formen. Är så grymt besviken och kommer aldrig mer köpa formar från det företaget. Så det så!









Postat av: Helena Högberg

Det finns att köpa muffinsformar i silicone i olika färger som man diskar och återanvänder, de funkar jättebra, är inte särskilt dyra heller (hade varit snyggt med svarta till era tjusiga muffins)

2012-02-23 @ 09:57:10
URL: loppisloella.blogg.sehttp://
Postat av: Marie

jag brukar sätta min pappersmuffinsformar i en stor teflonmuffinsform så håller de sig fina! Har även sett nu på bland annat Lagerhaus att det finn fyrkantiga formar i kartong, de behåller också formen!

2012-02-23 @ 12:11:15
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0