Det här med bestick igen..

      2012-02-02 / 11:35:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Idag ska jag ta och ringa lite viktiga samtal, har en del på min lista som jag måste plöja igenom innan jag kan börja dagen åter igen med läsning, sen ska jag vidare till jobbet för att ha ett möte med en kollega, vi ska göra ett upplägg för årets smyckeskurs och beställa lite material. Sedan kommer jag att åka upp till Nyadal och stanna där tills på söndag då det är dags för bugg : )


Jag har märkt att jag börjat fastna för inredningsdetaljer där bestick är inblandad. Vet inte riktigt vad det är som gör att jag dras till det. Men jag har fastnat för att skapa av just skedare med. Se så himla fina krokar det blir bara med hjälp av en hammare och ett stansningskit!

Postat av: Elin

Hej. Ska göra krokar här hemma och har varit och köpt nysilver skedar som jag vill banka ut , men när jag testade hamra så sprack den nere vid skaftet om du förstår vad jag menar. Ska man värma skeden innan eller vad är hemligheten? :)

2014-06-16 @ 20:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0