Blöjtårta!

      2012-02-08 / 11:58:00 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Jag lovade ju er för flera dagar sen att jag skulle visa vad vi gav bort till lille Arvid i present. Jag måste ju hålla vad jag lovade så idag ska ni få se vad vi gav bort! Som jag skrev tidigare så vart det en väldigt uppskattad, och även vi kände att det var en rolig present att ge bort : ) För mig som älskar att pyssla är det ju självklart att jag måste vara en som skapar en tårta med, men L var även med och gjorde den, då det nästa är ett två mans jobb.

Så här kommer lille Arvids blöjtårta. I den fanns så klart blöjor sen även tuttar, små nallar, ett litet större mjukisdjur, våtservetter, barnolja, barncreame, virkade bebis converse och lite smått och gott :)  I blöjtårtan fanns även en sköldpadda till Hanna, storasyster.







Man glömmer ofta bort den som faktiskt varit den som gjort ALLT jobb, Mamman!. Vi ville med en lite present bara visa hur duktig hon varit, och hon älskar att baka, så vi plockade ihop ett litet kit med bakgrejer : )



Postat av: Emma

Vad fint det var! Duktig du! =)

2012-02-08 @ 12:52:51
URL: http://eko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart får man tag på sån där plast?

2012-04-12 @ 20:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0