Söka ny lägenhet!

      2012-04-03 / 18:11:37 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Nu var det dags igen, att gå på lägenhetssök. Vi är i ganska akutbehov av en ny lägenhet. Nu finns det en ute som jag är intresserad av. Exakt likadan som det tre andra som jag förlorat mot när det varit budgivning. Så denna gång tänker jag inte skapa nå falska förhoppningar för jag blir bara så himla besviken varje gång jag "förlorar" lägenheten.

Så nu vill jag att ni alla håller tummarna för mig, nu borde det väl vara min tur?




I lägenheten finns det två badrum. Skulle vara lite mysigt och sätta små flamingos på gästtoan, eller vad säger ni? Ser dem inte lite charmiga ut : ) Jag vet aldrig om jag faktiskt skulle våga sätta upp några, men jag kan inte låta bli att beundra dem och tycka det är väldigt läckert.


 
Postat av: Lena

Hjälper du till att måla våran lilla toalett nere så kan du fått sätta upp dessa charmiga Flamingos :)

2012-04-03 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0